Функції фірмового стилю
Привертає увагу
Захищає від підробок
 
Підвищує впізнаваність
Виділяє серед конкурентів
 
Зміцнює довіру
Підвищує ефективність реклами
 
Замовити фірмовий стиль
Склад фірмового стилю:
Розробка логотипуЛоготип є основним елементом фірмового стилю, що підпорядковує собі всі інші
Дизайн візитної карткиЗовнішній вигляд візитки розповідає одержувачу набагато більше про власника, ніж та текстова інформація, яка на ній вказана
 
Дизайн фірмового бланку А4Фірмовий бланк з професійним дизайном наголошує на професійному статусі вашої компанії
Дизайн email листаПрофесійний дизайн e-mail листа в нашому цифровому світі, вже обов'язковий атрибут компанії
 
Дизайн папкиПапка є одним з основних носіїв первинної інформації про компанію. Тому вона обов'язкова
Дизайн конвертаФірмовий конверт із логотипом вашої компанії та яскравим дизайном не залишиться поза увагою в пачці "безликих" конвертів
Чому нам варто довіряти?
ЕкспертністьУ нашій компанії працюють професіонали з великим досвідом роботи у сфері розробки фірмового стилю.
Понад 4 роки досвідуЗа час нашої роботи, у нас вже сотні успішних проєктів і мільйони прибутку у наших клієнтів.
 
100% відкритість бюджетуМи працюємо повністю відкрито і готові надати повний звіт по кожній витраченій гривні.
Повна зайнятістьНаприкінці кожного звітного періоду Вам буде видано повну звітність щодо виконаних робіт і результатів.
Для чого Вам потрібен фірмовий стиль?

Фірмовий стиль компанії підтверджує, що вона міцно стоїть на ногах, що вона прийшла на ринок не на рік чи два, а всерйоз і надовго. А значить, і клієнти будуть ставитись до неї з повагою та довірою. Крім того, кількість компаній, що спеціалізуються на тих самих видах послуг, стрімко зростає. У зв'язку з чим дедалі актуальнішою стає проблема їхньої самоідентифікації та впізнаваності. ФС формує позитивне ставлення до компанії покупців, партнерів; крім того, допомагає протиставити свій продукт продуктам конкурентів. «Високий» ФС побічно служить свідченням надійності компанії, і виступає гарантом того, що фірма дотримується ідеального порядку у всьому — у виробництві та в житті.

Існують дві основні думки про те, коли потрібно приступати до розробки ФС:

з моменту створення компанії;

вже після того, як фірма міцно "встане на ноги".

Двох думок бути не може. Увага ФС треба приділяти завжди, тобто від народження фірми.

Коли Ви реєструєте компанію, то даєте їй певне ім'я. Назва фірми це вже носій певного стилю. Пізніше ви замовляєте друк компанії, яка є шрифтографічною композицією. Це ще один носій ФС. Практично кожен крок зі створення та просування компанії вам доведеться ламати голову над тим – підійти вже, нарешті, до вироблення фірмового стилю компанії системно чи відкласти цю мороку на потім?

Якщо Ви не приділяєте достатньо уваги створенню ФС своєї компанії, стиль все одно складається, але це відбувається хаотично, без будь-якої системи. Іншими словами – за такого варіанта Ви створюєте для своєї фірми поганий стиль. І чим довше ця ситуація триватиме, тим складніше її виправлятиме.

Розгорнути