Фірмовий стиль компанії підтверджує, що вона міцно стоїть на ногах, що вона прийшла на ринок не на рік чи два, а всерйоз і надовго. А значить, і клієнти будуть ставитись до неї з повагою та довірою. Крім того, кількість компаній, що спеціалізуються на тих самих видах послуг, стрімко зростає. У зв'язку з чим дедалі актуальнішою стає проблема їхньої самоідентифікації та впізнаваності. ФС формує позитивне ставлення до компанії покупців, партнерів; крім того, допомагає протиставити свій продукт продуктам конкурентів. «Високий» ФС побічно служить свідченням надійності компанії, і виступає гарантом того, що фірма дотримується ідеального порядку у всьому — у виробництві та в житті.
Існують дві основні думки про те, коли потрібно приступати до розробки ФС:
з моменту створення компанії;
вже після того, як фірма міцно "встане на ноги".
Двох думок бути не може. Увага ФС треба приділяти завжди, тобто від народження фірми.
Коли Ви реєструєте компанію, то даєте їй певне ім'я. Назва фірми це вже носій певного стилю. Пізніше ви замовляєте друк компанії, яка є шрифтографічною композицією. Це ще один носій ФС. Практично кожен крок зі створення та просування компанії вам доведеться ламати голову над тим – підійти вже, нарешті, до вироблення фірмового стилю компанії системно чи відкласти цю мороку на потім?
Якщо Ви не приділяєте достатньо уваги створенню ФС своєї компанії, стиль все одно складається, але це відбувається хаотично, без будь-якої системи. Іншими словами – за такого варіанта Ви створюєте для своєї фірми поганий стиль. І чим довше ця ситуація триватиме, тим складніше її виправлятиме.