Чому з 2021 року "SEOшити" стало складніше?

nGfyxVSpAw.jpg

 Почнемо з того, що SEO просування інтернет-магазинів та інших сайтів - наша найпопулярніша послуга з самого початку існування компанії (якщо ми існуємо з літа 2017 року).

 Для того, щоб робота з просування сайтів приносила результат, дуже важливо завжди бути в курсі останніх оновлень вимог пошукових систем. Наші фахівці - постійні користувачі тематичних блогів та спільнот, у тому числі офіційних груп "Google SEO". Тільки збираючи та додаючи інформацію можна знати, що ті чи інші роботи дійсно принесуть позитивний результат.

 Ось тільки один приклад з історії: коли фахівці провідних світових корпорацій відстежили тенденцію до збільшення числа користувачів, що віддають перевагу смартфону при використання інтернету, Google випустив велике оновлення, яке називалося Mobile First. Суть оновлення або, як його називають у SEO-спільнотах - "апдейта", полягала в тому, що сайти, які не мали на момент запуску оновлення якісної та зручної мобільної версії, видавалися нижче за конкурентів, у яких дана версія була присутня. Ось так просто за один день багато інтернет-магазинів, які мали відмінні позиції в пошуковій видачі, опустилися вниз їм довелося знову ставити питання, яке напевно вони ставили ще на старті розвитку: "як просунути сайт у топ гугла?". Крім власників сайтів, "як сніг на голову" ця проблема впала і на фахівців з пошукового просування, які не читали анонс змін, і не були готові до такого повороту подій. У той же час їх більш обізнані колеги вже повсюдно ставили завдання з розробки мобільної версії на програмістів і готувалися до нововведень. /h2>

Останнім часом ми стали помічати, що сам процес пошукового просування, незалежно від бюджету, що виділяється, сповільнився. Звичайно, ми почали вивчати цю тенденцію, тому що вона стосувалася не одного проекту, а практично всіх. І ось чим пошукове просування в 2021 (і 2022 теж) відрізняється від звичного нам раніше:

  • необхідність оновлення інформації. Якщо раніше Google звертав увагу лише на появу нових сторінок, після останнього оновлення з'явилася пряма необхідність в оновленні старих. Наприклад, статті, опубліковані на вашому сайті в 2017 році втратили актуальність і якщо пошуковик при черговому скануванні раз у раз не бачить будь-яких змін на сторінці, він поступово знижуватиме її у своїй видачі, тому що сторінка потрапить до списку тих, що втратили свою актуальність. Отже, запити, які потрапили на добрі позиції завдяки цьому контенту, також поступово "з'їжджатимуть". Для того, щоб вирішити проблему, рекомендуємо подивитися якщо не всі, то хоча б найсильніші статті на вашому сайті і варіативно змінити їх.
  • фокус на якості. Так, якість контенту була важливою завжди, але тільки минулого року Google офіційно заявив про те, що тепер низькоякісні статті взагалі не потраплятимуть у пошукову видачу (визначення "якісної статті" ми давали тут. Почитайте, якщо цікаво). Щодо хороших статей, то вони також будуть піддані "перевірці часом", про який ми писали в минулому пункті.
  • голосовий пошук. Так, в Україні, країнах СНД та загалом у Східній Європі даний варіант пошуку інформації ще слабо популярний. За даними з відкритих джерел, на нього припадає лише 5% від усіх пошукових запитів (дані на жовтень минулого року). Однак, фактор оптимізації під "голос" враховується пошуковими системами, хоч і вкрай слабко в нашому середовищі. Однак, треба бути готовим до того, що в якийсь момент голосовий пошук може стати таким самим обов'язковим, як зараз мобільна версія сайту.

 Якщо вам необхідна консультація щодо просування сайту, у вас є питання або вишукаєте надійного підрядника з SEO оптимізації та просування сайтів, ми з радістю готові допомогти!

 Десятки успішних кейсів з просування сайтів в Україні, країнах СНД та Європи. Винятково білі методи просування та звітність у буквальному значенні за кожну копійку. Напишіть або зателефонуйте нам і ми обов'язково допоможемо вашому сайту та бізнесу зокрема досягти нових, ще не бачених на даний момент висот!


Опубліковано: 2 years ago (10.01.2022)
Автор: Vladislav