Що робити, якщо сайт потрапив під фільтр Google?

mgeoprE8NF.png

 "Фільтр пошукових систем" - звучить для людей, які займаються SEO просуванням, як синонім слова "проблема". І справді, за своєю суттю накладення фільтра на сайт – вкрай неприємна ситуація, яка потребує негайних рішень.

 У цій статті ми детально розберемо питання фільтрів. Поговоримо про те, що це, як вона виявляється на сайті, чим можна їх "заслужити" і, найголовніше, що робити, якщо накладення фільтра на сайт вже відбулося?

Що таке фільтр гугла?

 Фільтр пошукової системи Google - це санкції пошукової системи, які накладаються за недобросовісну роботу з оптимізації сайту. Як правило, у 100% випадків накладання фільтра - це результат "чорного" (забороненого) сео просування сайту).< /p>

 Суть його полягає в тому, що після отримання санкцій, сторінки сайту, що провинився, вилітають з результатів видачі пошукової системи. При цьому не відіграє ролі, на яких саме позиціях та за якими пошуковими запитами на той момент знаходився ваш сайт.

 Після введення санкцій, на сайт можна зайти тільки за прямим посиланням (у тому числі з рекламних оголошень або соціальних мереж), але не з результатів органічної видачі гугла, тому що сайт просто не буде представлений в даному виді видачі.

 Які бувають фільтри пошукових систем?

 У 2022 році можна виділити два види фільтрів пошукових систем. Вони називаються "панда" та "пінгвін". За цими необразливими на вигляд назвами стоять великі проблеми для сайтів, які потрапили під них.

 "Пандою" караються сайти, які крадуть контент з інших веб-ресурсів. Наприклад, якщо власники одного сайту у великій кількості копіюють інформацію з інших джерел, то рано чи пізно пошукові алгоритми можуть стати проти недобросовісного сайту і покарати його позбавивши органічної видачі.

 "Пінгвін" накладається на сайт, якщо має місце неякісне просування сайту посиланнями. фільтри гугл Найчастіше, коли недосвідчений оптимізатор починає процес покупок посилань не володіючи необхідними знаннями про алгоритм побудови профілю посилання або масової низької якості.

 Також можна отримати фільтр на свій сайт, як було написано вище, за використання заборонених методів оптимізації сайту, наприклад, за клоакінг.

Як перевірити чи є фільтр на сайті?  

 Якщо ви побачили, що ваш сайт зник із результатів видачі Google, то не варто відразу панікувати. Для початку варто точно з'ясувати, виною тому фільтр або щось інше.

 Насамперед слід перевірити, чи працює сайт. Часто ресурс може зникнути з результатів пошуку через те, що ви не простежили, і забули продовжити роботу хостингу або доменного імені. Як тільки ви проплатите ці послуги, сайт повернеться у видачу і за кілька днів запити відновляться.

 Якщо з сайтом візуально все гаразд, але органічний трафік різко впав до нуля, слід перевірити, чи це не є наслідком ручної заборони від індексації через Robots.txt і команду NoIndex.

 Якщо сайт доступний до індексу, перегляньте дані в Google Search Console. Можливо, якась системна помилка сайту спричинила випадання з індексу.

 У випадку, якщо вищезазначеними способами не вдалося знайти проблему вчасно задуматися про те, які роботи проводилися з сайтом останнім часом? Чи мали місце порушення, у тому числі описані вище в цій статті? Якщо відповідь так, то варто перевірити сайт на наявність фільтра. Благо зробити це не складно. Для визначення наявності санкцій на сайті нам також знадобиться Google Search Console. Необхідно перейти до розділу "пошуковий трафік" і клацнути на пункт "заходи, вжиті вручну". Якщо там буде відповідна інформація про фільтр, то він є. Якщо жодної інформації не буде - варто шукати проблему з відсутністю видачі в чомусь іншому.

Сайт потрапив під фільтр: що робити?

 Так, ви провели перевірку в Google Webmaster і побачили інформацію про наявність фільтра. Що ж робити у такій ситуації та як "рятувати" сайт?

 Для того, щоб вивести сайт з-під фільтра, необхідно усунути обставину, яка призвела до нього. Наприклад, якщо ви маєте "грішок" у вигляді копіювання контенту з інших сайтів, необхідно видалити його зі свого сайту та на його місце додати новий, унікальний та якісний контент. Не дивлячись на санкції, GoogleBot все одно іноді   заходить на сайти, що проштрафилися, і сканує їх. Якщо в процесі чергового сканування він побачить, що ситуація змінилася, то ваш сайт має всі шанси повернутися у видачу.

 Якщо ж говорити про фільтр "Пінгвін", то тут ситуація вже складніша. Як ви пам'ятаєте, він накладається в основному через підозри в отриманні посилань неякісним способом (придбання посилань з сайтів-донорів). Видалити цей тип фільтра набагато складніше. Проте це можливо. Необхідно видалити вхідні посилання через Google Search Console у розділі "вхідні домени" і поступово, повільно і дуже акуратно, формувати новий профіль, але вже без права на помилку. Якщо знову недбало поставитися до процесу, можна тільки посилити ситуацію з санкціями.

 У випадку, якщо ви маєте підозру на потрапляння під фільтр або у вас він вже присутній на сайті, ми рекомендуємо звернутися до професіоналів для усунення проблеми. Це дозволить скоротити час виведення сайту з-під санкцій і з більшою ймовірністю посприяє вирішенню цієї проблеми. Ви можете звернутися до нас за консультацією, і ми обов'язково допоможемо вам!


Опубліковано: 2 years ago (03.02.2022)
Автор: develop