Який дизайн сайту вибрати у 2022?

Fh5UivIxMt.jpg

 При розробці інтернет-магазину, корпоративного або будь-якого іншого сайту, одним з основних питань завжди є момент вибору дизайну сайту. Ми в RM Studio давно говоримо, що малювання якісного дизайну майбутнього веб-ресурсу – це 70% від загального обсягу робіт. Давайте ж розберемося, чому цей елемент настільки важливий?

Навіщо потрібний дизайн сайту?

 Важливість дизайну сайту пояснюється відразу кількома причинами:

  1. Дизайн - це те, на що будь-який користувач насамперед звертає увагу при відкритті сайту. Саме з дизайну починається "знайомство" потенційного клієнта із ресурсом. Якщо дизайн оформлений в безглуздому стилі або він усім своїм виглядом показує, що останні графічні зміни вносилися приблизно в 2007 році, це, з ймовірністю, відштовхне покупця.
  2. Раніше ми писали про важливість юзабіліті складової (якщо раптом пропустили, прочитати можна за посиланням). І, повірте, писатимемо знову і знову. Причина проста. Незручний сайт, навіть якщо саме з дизайном все добре, ніколи не принесе достатнього обсягу конверсій. Користувачі не зможуть знайти потрібну інформацію та просто покинуть сайт.
  3. Сучасні дизайнерські рішення у сайтобудуванні здатні з перших секунд навіяти довіру до вашої компанії потенційним клієнтам.

Що таке сучасний дизайн сайту?

 Якщо ми говоримо про тенденції поточного, 2020 року, то рекомендуємо акцентувати увагу на таких критеріях:

  • відсутність надлишкової кількості "вау-ефектів". Так, якщо при наведенні на групу товарів замість меню, що випадає, з'являється анімація на половину екрана - це круто.  /2191261b990a5535461cd0b66589c36f78520320.png" class="fr-fic fr-fir fr-dii fr-rounded" style="width: 342px; height: 185.67px;" alt="поганий дизайн сайту"> Але круто для вас, а не для 99% потенційних клієнтів, які хочуть бачити не це, а відразу цільову сторінку.
  • перебір з "наш консультант відповість вам протягом двох хвилин". Сервіси зворотних дзвінків важливі при комунікації з потенційним замовником, але важливість нівелюється, якщо при вході на сайт користувача зустрічає кілька банерів із пропозицією зворотного зв'язку чи повідомлення. В особливо "запущених" випадках можна ще й не відразу зрозуміти як закрити ці настирливі пропозиції.
  • нейтральні кольори, які не ріжуть очі. Привабливість дизайнів яскраво-червоного та бардового відтінків залишилася приблизно там же, де й долар по п'ять гривень – у 2008 році. Використовуйте більш приємні очам кольори, як варіант постільних відтінків.
  • максимум інформативності та мінімум сміття на основних сторінках. Це, безперечно, здасться милим комусь, коли в інтернет-магазині з продажу дзеркал на половину екрану публікуватиметься зображення улюбленого пса власника магазину Барсика. Але більшість людей заходить на сайт із продажу дзеркал все-таки не для того, щоб помилуватися вашим домашнім улюбленцем, а щоб купити дзеркало. Тому буде набагато краще, якщо цільова сторінка інтернет-магазину міститиме саме цільову інформацію. До речі, про Барсика - не наші нісенітниці, а реальний випадок річної давності.

 У тренді останніх років - мінімалізм. Це стосується всього: від оформлення інтер'єрів до сайтів компаній. Коли ви займаєтеся розробкою сайту, намагайтеся дивитися не тільки на те, як вам подобається, але і як ваш продукт виглядатиме для покупців чи замовників послуг. Не напихайте сайт, хоча б його основні сторінки, тонної інформації, яку можна розмістити на інших, другорядних сторінках. 

 Пам'ятайте, що користувач заходить на ваш сайт не за покупкою товару, а для того, щоб вирішити свою проблему. Ваше завдання "продати" йому думку, що ваш магазин чи сайт із послугами - найкращий варіант. А зробити це можна виключно не нав'язуючи надто великий обсяг інформації.


Опубліковано: 2 years ago (16.02.2022)
Автор: develop